اسپرسوساز دلونگي مدل BCO410
نوشته شده توسط : sinbod

اسپرسوساز دلونگي مدل BCO410 دارای ویژگی های زیر میباشد:

قهوه یکی از نوشیدنی های پر طرفدار در سراسر دنیا است، برخی بر این باورند که اگر روز خود را با قهوه ای خوش طعم و خوش عطر آغاز کنند روز پر انرژی را در پیش خواهند داشت. انواع مختلف قهوه در نام های کاپوچینو، مکا، اسپرسو قوی، اسپرسو و ... وجود دارد، قهوه توسط پودر یا دانه های قهوه تهیه می شود. برای برخی از افراد تفاوت قهوه و اسپرسو غیر قابل درک است، اسپرسو هم یک نوع قهوه است فقط فرایند تهیه آن متفاوت می باشد، قهوه اسپرسو توسط آب جوش تحت فشار زیاد بر روی دانه های قهوه تهیه می شود، با این فرایند قهوه ای که آماده می شود غلیظ و دارای عطر و رایحه ای ویژه است. یک فنجان اسپرسو نسبت به قهوه دارای قیمت گران تری است که شما می توانید با تهیه یک دستگاه اسپرسوساز در منزل، خود فرایند تهیه اسپرسو را انجام دهید. شاید برای اعضای یک خانواده در منزل خرید اسپرسوساز ضروری به نظر نرسد ولی این روزها که علاقه ی مردم برای حضور در کافی شاپ ها و نوشیدن اسپرسو و قهوه در حال افزایش است، خرید اسپرسوساز برای افرادی که مسئول کافی شاپ هستند بسیار ضروری است.

 

محصولات با کیفیت برند دلونگی می باشد که در طراحی آن از قطعات آلومینیومی با کیفیت استفاده شده است. توسط این دستگاه و با کپسول های نسپرسو می توانید انواع قهوه های اسپرسو، لانگو، آمریکانو، ریسترتو را تهیه نمایید. این مدل دارای برنامه های پیش فرض است و همچنین قابلیت تنظیم برنامه های دلخواه را نیز دارد. دستگاه قابلیت تنظیم دمای نوشیدنی دارد و کاربرد به دلخواه می تواند آن را تنظیم نماید. از طریق اپلیکیشن نسپرسو می توانید دستگاه را کنترل نموده و به سادگی برنامه تهیه قهوه را تنظیم نمایید. محصول دارای مخزن آب استوانه ای به ظرفیت 1.1 لیتر است و همچنین دارای مخزن شیر برای تهیه فوم شیر می باشد.

فشار بخار 19 بار، سینی چکه گیر، سیستم خاموش شدن خودکار، سیستم گرم کردن Thermobloc، قابلیت تنظیم میزان قهوه و قابلیت تولید کف شیر، خاموشی خودکار پس از 9 دقیقه، از دیگر ویژگی های محصول می باشد.

 

جهت خرید اینجارا کلیک کنید 

 

دلونگی

 -

 

 -

 -

 -

 سندباد جادوی خرید آنلاین

 -

 -

 -

 -

 -

 -

 

  همه چیز در مورد سند باد

 

 -

 -

 -

 -

 -

 

اطلاعات بیشتر در مورد 

 

دلونگی

-

 -

 فروشگاه اینترنتی سندباد

 

 





:: برچسب‌ها: اسپرسو , نسپرسو , دلونگی , نمایندگی دلونگی ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: